czwartek, 25 czerwca 2015

Zupa rybna z łososiem















Ostatnio trafiła mi się promocja na duży kawał łososia
Gdy go zobaczyłam od razu pomyślałam o zupie rybnej :)

Zainspirowałam się zupką mojej przyjaciółki
Zachęcam do zajrzenia na jej blog :


Przepyszna i szybka 
Wiecie, że ja stawiam na szybkie przepisy ;)


Składniki :

- łosoś około 600 g
- rosół około 1,5 litra
- 2 pory
- ziemniaki 3-4 sztuki
- śmietana
- koper
- czosnek
- sok z połowy cytryny
- sól i świeżo mielony pieprz do smaku


Por i ziemniaki podsmażam na patelni na małym ogniu na maśle klarowanym około 5 minut
Dodaję do rosołu i gotuję do miękkości
Dodaję grubo pokrojonego łososia 
Dodaję koper i przyprawy, sok z cytryny
Zabielam śmietaną i gotowe
Po 10 minutach od wrzucenia łososia zupa już jest dobra























































4 komentarze:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupa rybna to jest to co bardzo lubię i podoba mi się, że można ją przyrządzać na wiele różnych sposobów. Całkiem niedawno również odkryłem pikantną zupę kokosową z plastrami łososia https://mowisalmon.pl/przepisy/pikantna-zupa-kokosowa-z-plastrami-lososia-mowi/ i myślę, że ona jest teraz jak dla mnie numerem jeden.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń