piątek, 5 czerwca 2015

Biurko - nasz kącik do pracy







Kilka inspiracji na biurko, nasz mały kącik pracy

Osobiście uwielbiam styl skandynawski, więc większość inspiracji jest właśnie w tym klimacie

Szarość i biel połączona z drewnem to mój typ 

Mi niestety w nowym mieszkaniu nie starczyło miejsca na mój własny kącik, wiec zostaje mi tylko popatrzeć z Wami na inspiracje i marzyć aby w przyszłości udało mi się wygospodarować trochę miejsca dla mnie ;) 





















Poniżej jest biurko moich marzeń :)

Możecie je zaobserwować na kilku zdjęciach

Według mnie jest genialne

Dostaniecie takie w Ikei :)


Jest do wyboru wiele opcji kolorystycznych

Możecie sami wybrać kolor nóg i blatu , według gustu






































































































2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie się zgadzam z tym, że biuro to nasz domowy warsztat pracy i musi być wykonany jak najlepiej. Jak dla mnie ważne jest również, aby była dostosowana lampka biurkowa https://interblue.pl/lampki-biurkowe,c,36 gdyż to ona daje nam bezpośrednie światło na przestrzeń roboczą biurka.

    OdpowiedzUsuń