środa, 18 lutego 2015

Śniadanie - smak dzieciństwa












Gdy byłam mała, najczęściej na śniadanie mama robiła mi i mojemu bratu omlety :)
Najlepiej smakowały gdy mama robiła je nam w wakacje , które spędzaliśmy w naszym domku na wsi. Mama kupowala mleko prosto od krówki i z tej ściągniętej śmietanki robiła omletu , mmmm do dziś pamiętam ich smak :)
Obecnie omletowym mistrzem jest mój brat, który robienie omletów dopracował do perfekcji :)
U nas najczęściej jada się je na słodko
Mój brat z cukrem, ja z dżemem lub owocami
Gdy nie mamy akurat w domu pieczywa, wtedy zawsze mam pretekst do zrobienia omletów ;)

Skadniki:

1 jajko
2 łyżki śmietany 12%
3 łyżki mąki pszennej

Wszystko razem mieszamy i smażymy
Ja do smażenia używam olej kokosowy lub masło klarowane
Dodatki wedle uznania


Smacznego :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz