wtorek, 3 lutego 2015

Scandinavian inspirations

Mój ulubiony styl

My favorite style



Od zawsze zachwycałam sę wystrojem wnętrz w stylu skandynawskim
Jeszcze parę lat temu, rzeczy w tym stylu były bardzo ciężko dostępne w Polsce
Teraz coraz więcej jest sklepów stacjonarnych jak i internetowych oferujących rzeczy w tym stylu
Ostatnio w Gdyni otworzony został bardzo fajny sklep w centrum handlowym Klif "House and more", obecnie mój faworyt w Gdyni :)
Ja osobiscie korzystam najczęściej z tych sklepów:


Polecam Wam serdecznie te strony 
Znajdziecie tam świetne rzeczy w dobrych cenach


Urządzając nasze mieszkanko w Polsce około 6 lat temu, miałam duży problem aby znaleźć coś odpowiadającego temu stylowi
Gdy rok temu przeprowadziliśmy się do Norwegii i moim oczom ukazały się wszystkie norweskie sklepy z wyposażeniem wnętrz byłam w raju :)

Ja jestem fanką łączenia bieli z szarościami a do tego miedziane akcenty w postaci małych dodatków, naprzykład świeczników lub lamp.
Bardzo mi się podoba bielone drewno, stoły z surowego drewna, postarzane drewniane komody
Ostatnio spodobały mi się drewniane dodatki. Świetne rzeczy znajdziecie na stronie "Czary z drewna" (link powyżej). Uwielbiam ich drewniane podkładki pod kubki !





Kilka inspiracji znalezionych w Google
A little inspirations from Google

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz