wtorek, 1 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy , odliczanie do świąt / Advent Calendar / Julekalender








Witamy dziś grudzień :)

Do świąt już chwila moment !

Czas wyjąć ozdoby świąteczne z szafy, zaplanować świąteczne porządki i kupić prezenty :)











U mnie w domu w tym roku zagościł świecznik adwentowy

Czarny, metalowy, geometryczny na 4 świeczki

Bardzo urzekł mnie świecznik by Lassen

Cała seria świeczników jest magiczna !

Jeśli też Was zainteresował zajrzyjcie na stronkę :










W tym roku nie zrobiłam kalendarza adwentowego

Ale mam nadzieję , że chociaż podsunę Wam kilka inspiracji :)

W środku, na każdy dzień fajnym pomysłem jest zamieszczanie różnych zadań, pomysłów do zrobienia lub miłe sentencje. Dla dzieci często chowa się słodycze, jednak jest ich tyle na co dzień , że dla odmiany wymyślmy coś innego, aby pobudzić kreatywność i zająć czymś pożytecznym dzieciaki :)








 

























Świeczniki adwentowe

Pojedyncze świece odliczające każdy dzień oraz świeczniki odliczające tygodnie



















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz