wtorek, 21 kwietnia 2015

Power śniadanie :)













Witajcie po długiej przerwie ;)
Święta spędziliśmy w Polsce w rodzinnym gronie
Nie miałam niestety czasu aby usiąść do komputera i przygotować dla Was chociaż mały post
Po prostu za dobrze się bawiłam :)
Teraz wracam, naładowana pozytywną energią i dużą ilością pomysłów


Chyba od świąt Wielkanocnych pozostała u mnie ochota na jajka :)
Ostatnio to śniadanie gościło u mnie 3 razy z rzędu ;)
Polecam, jest super szybkie do przygotowania


3 jajka (od szczęśliwej kurki ;) )
bekon
szczypiorek
pieprz, sól


Podsmażam bekon na łyżeczce masła klarowanego
Na dobrze upieczony bekon wbijam 3 jajka
Solę i pieprzę do smaku
Przykrywam pokrywką i smażę na małym ogniu 1-2 minuty
Ja lubię gdy żółtko jest płynne dlatego u mnie raz dwa i gotowe ;)

Proste i smaczne , polecam :)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz